سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرنسس زیبایی

تحلیل و رسیدگی به مشکلات نوجوانان و جوانان

ماسک زیبایی صورت


هر پوستى با توجه به رطوبت، چربى، جوش و منافذى که دارد براى شادابى بیشتر نیاز به تقویت دارد. در زیر با ارائه ماسک هاى طبیعى که از میوه هاى گوناگون تهیه مى شود، مى توانید پوست خود را زنده و با طراوت نگه دارید.
ماسک انگور:
این ماسک براى روشن نگه داشتن پوست صورت مفید است.

ماسک انگور با روغن زیتون:
براى شادابى و لطافت پوست مقدارى دانه انگور را در روغن زیتون بجوشانید و آن را صاف کرده و روى پست صورت خود بمالید.

ماسک اسفناج:
اسفناج را در روغن زیتون بریزید درست به همان صورتى که بورانى درست مى کنید بعد این ماسک را روى صورت پهن کنید. این ماسک براى پوست هاى کدر مفید است و باعث درخشش پوست مى شود.

ماسک میخک:
مقدارى گل میخک را در آب خیس کنید و بعد از ?? ساعت آن را صاف کرده و با مقدارى عسل و آب خیار مخلوط کنید. به اندازه یک فنجان از این مخلوط را میل کنید این مخلوط باعث باز شدن رنگ رخساره و جلاى پوستتان مى شود.

ماسک گیلاس:
ماسک زیبایى که از دسته هاى گیلاسى که هسته آن را گرفته اید مى توانید روى پوست خود بگذارید. این ماسک به پوست شما نرمى داده و باعث مى شود رنگ رخساره تان باز شود.

ماسک هلو:
ماسک هلو ماسکى است که روى تمام پوست ها مى توانید استفاده کنید. هلو را رنده کرده و روى پوست بگذارید. چند دقیقه صبر کنید و بعد از شست وشو نتیجه آن را ببینید.

مسدود کردن منافذ صورت:
یک قرص اکسیژنه را در مقدارى گلاب حل کنید یک قاشق آرد گندم به آن اضافه کنید و بگذارید براى ?? دقیقه روى پوستتان بماند.

پوست هایى با منافذ زیاد:
? عدد زردآلوى رسیده را قطعه قطعه کرده و له کنید. چند قطره روغن بادام روى آن بچکانید و بگذارید تا براى ?? دقیقه روى پوستتان بماند و بعد آن را با آب نیمه گرم بشویید.
براى بستن منفذهاى باز که روى پوست صورت پیدا مى شود به اندازه مساوى تخم خیار، تخم کدو، تخم خربزه را به صورت پودر درآورده و در شیر یا خامه تازه حل کرده و براى نیم ساعت روى پوست بگذارید و بعد پوست را شسته و با گلاب ماساژ دهید.

کرم آرایش و زیبایى:
کرم مسدود کردن منافذ صورت را روى پوست مى مالیم و براى یک ساعت پوست را ماساژ مى دهیم تا خوب روى پوست بخوابد. نیم ساعت صبر کرده و بعد صورت را مى شوییم.

ماسک پوست هاى معمولى:
یک زرده تخم مرغ، یک قاشق مرباخورى آب پرتقال، یک قاشق مرباخورى روغن بادام را با شیره نارگیل اضافه کرده و به صورت بمالید و پس از ?? دقیقه آن را بشویید.

ماسک لک صورت
پوست تخم مرغ را خشک کرده و مى کوبیم بعد با آب خمیر درست مى کنیم و هر روز روى صورت مى گذاریم.

ماسک گرمک
ماسک زیبایى گرمک براى باز و شاداب شدن چهره مفید است این ماسک را روى صورت بکشید و بگذارید براى ?? دقیقه بماند. این ماسک براى از بین بردن لکه ها و سر سیاه ها نیز مفید است.

ماسک عسل و سرکه:
مقدارى عسل و سرکه را مخلوط کرده و روى لکه هاى صورت بمالید. کبودى هاى زیر چشم را با این ماسک برطرف کنید.

ماسک کنگر:
آب کنگر را گرفته به اندازه یک سوم آن موم سفید و روغن بادام اضافه کرده و خوب هم مى زنید تا به صورت ماسک درآید. این ماسک را روى لکه هاى پوست مى گذارید و بعد از ?? دقیقه آن را با آب ولرم مى شویید این ماسک براى از بین بردن لکه ها مفید است.

ماسک هویج و سیب:
هویج و سیب را رنده کرده و یک قاشق مرباخورى عسل به آن اضافه کرده و روى صورت هایى که لک دارد بگذارید و پس از ?? دقیقه با آب ولرم آن را بشویید.

ماسک برگ چغندر:
برگ چغندر را بکوبید و به صورت ماسک در آورید و روى تمام صورت پهن کنید. این ماسک براى از بین بردن کک و مک مفید است.

ماسک چهره هاى خسته و بى خواب
موز سالم و رسیده را خوب له کرده و به آن نصف قاشق مرباخورى عسل اضافه کنید و خوب آنها را به هم بزنید. این مخلوط را به چهره و گردن خود بمالید و بعد از نیم ساعت بشویید.

ماسک پوست خسته:
? قاشق عسل را با نصف قاشق آب لیمو مخلوط کنید و براى مدت ?? دقیقه آن را روى صورت بگذارید و بعد با آب ولرم بشویید.

ماسک پوست تیره و آفتاب سوخته
یک هویج تازه را به قطعات پهن تقسیم کنید و براى نیم ساعت روى پوست بگذارید در این مدت استراحت کنید و بعد صورت را با آب نیمه گرم بشویید.

ماسک گلگون شدن صورت:
باقلا را به صورت آرد درآورید و آن را خمیر کنید و براى ? دقیقه روى صورت بگذارید و بعد صورت را بشویید.

ماسک تقویتى:
?? گرم موم سفید را با ?? گرم روغن بادام و ?? گرم لانولین و ?? گرم گلاب تهیه کنید.
موم سفید و لانولین را روى بخار آب گذاشته تا با هم آمیخته شوند بعد روغن بادام و گلاب را به آرامى در آن ریخته و هم بزنید تا مخلوط شود. این کرم را در ظرف دربسته اى بریزید و هر روز از آن براى نرمى و تقویت پوستتان استفاده کنید.

ماسک جوش چرکى:
براى جوش هاى چرکى با قاشقک مخصوص پودر گل ریواس را با یک قاشق ماست مخلوط کنید و هفته اى سه روز روى پوستتان بمالید.

ماسک جوش هاى سیاه:
ابتدا گل ریواس را با گل بابونه و گل بنفشه مى جوشانیم وقتى بخار آن بلند شد صورت را بخور مى دهیم و یک قاشق روغن زیتون و زرده تخم مرغ را که قبلاً مخلوط کرده ایم به صورت ماسک روى صورت مى گذاریم و بعد از شستن ماسک پنبه الکل زده را به صورت مى مالیم تا ضدعفونى شود.

ماسک ریواس:
ریواس له شده را با مقدارى سرکه مخلوط مى کنیم و روى تمام صورت مى مالیم این ماسک براى از بین بردن کک و مک و جوش هاى چرکى و جاى جوش خیلى مفید است.

ماسک چین زیر چشم:
سفیده تخم مرغ را خوب به هم زده زیر چشم مى گذاریم. براى جلوگیرى از چین و چروک پوست لانولین را مى توان هر شب به تنهایى روى پوست مالید براى این که لانولین کاملاً جذب صورت شود با انگشت آرام به صورت تلنگر مى زنیم و صبح آن را مى شوییم.

ماسک چروک چشم:
روغن کرچک را یک شب روى پوست مالیده و تا صبح مى گذاریم بماند.

ماسک زیبایى:
پوست را ابتدا کاملاً تمیز مى کنیم کمى مخمر آبجو را با گلاب و آب لیمو ترش مخلوط مى کنیم و به پنبه مى مالیم و آن را به پوست صورت چند بار مى مالیم و مى گذاریم تا ?? دقیقه روى پوست بماند و خشک شود. بعد از آن صورت را با آب ولرم مى شوییم. این ماسک به صورت طراوت خاصى مى دهد. قبل از گریم بهتر است دو زرده تخم مرغ را با یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق روغن بادام و آب لیمو به خوبى مخلوط کنیم و براى ?? دقیقه روى پوست بگذاریم بعد صورت را شسته و گریم کنیم.

ماسک سیب زمینى:
سیب زمینى خام را رنده کرده مقدارى شیر و گلاب به آن اضافه مى کنیم این ماسک براى نرمى و لطافت پوست مفید است.
کمى از موم عسل را به صورت نازک روى پوست مى کشیم و بعد از ?? دقیقه آن را با آب ولرم شست وشو مى دهیم. در رفع چین و چروک صورت مفید است.

ماسک صورت عروس:
یک روز قبل دو تخم مرغ را با یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق عسل و یک قاشق چایخورى جوش شیرین مخلوط مى کنیم و روى صورت عروس مى گذاریم همچنین یک قاشق چایخورى عسل را با یک قاشق چایخورى شیر و یک قاشق چایخورى لانولین مخلوط کرده و روى پوست عروس مى گذاریم. طراوت و زیبایى خاصى به پوست عروس مى دهد.


شنبه 89 اردیبهشت 11
شنبه 89 اردیبهشت 11 | نظرات شما ()

چگونه می توانم قد بلندی داشته باشم؟

به عقیده ی بیشتر افراد ، قد بلند مشخصه ی بسیار خوبی است و پسران ما عموماً آرزو دارند بلندتر و درشت اندام تر باشند. اما بلند قد شدن به عوامل متعددی بستگی دارد. سایز بدن افراد نتیجه ای از تداخل عوامل داخلی و محیطی در طول دوران رشد است. عوامل داخلی تعیین کننده قد ، فاکتورهای ژنتیکی است که فرد از والدینش دریافت می کند و قابل تغییر نیست ، عوامل محیطی تاثیر گذار نیز عبارتند از : تغذیه ، آب و هوا ، اقلیم و بیماریها و .... مثلاً شواهد موجود نشان می دهد نزدیکی یا دوری به خط استوا در اندازه بدن افراد موثر است .

اگر چه نمی توان عوامل محیطی و ژنتیکی را به راحتی جدا کرد ولی با بررسی ملل مختلف ، نژادها و سرزمینهای گوناگون این نتیجه به دست می آید که عوامل محیطی بسیار مهم اند . ضمنا افراد نیز می توانند رژیم غذایی مناسبی را انتخاب کنند تارشدی آرام و طولانی تر داشته باشند.

طی تحقیقاتی مشخص شده که انسان کنونی از انسان اولیه بسیار بلند قامت تر است ؛ این نتیجه که با مقایسه ستون مهره ها در سنگواره های به دست آمده حاصل شده است . از لحاظ فیزیولوژیک ، یک مادر بلند قد ، نوزادی با وزن گیری بهتر خواهد داشت زیرا فضای لگن مادر بیشتر است و جنین رشد بهتری در رحم دارد .

بلند قد بودن مردان یکی از معیارهای خانم ها برای انتخاب همسر است ، مرد بلند قد ، قوی تر به نظر می رسد.

در میان مواد مغذی مورد نیاز برای رشد قدی ، مصرف به اندازه پروتئین ها و املاح از اهمیت ویژه ای برخوردار است .


بیشتر رشد قدی با افزایش طول استخوانهای دراز بدن صورت می گیرد بدین ترتیب که در سنین کودکی در انتهای استخوانهای دراز بدن مثل استخوان ران و ساق پا ، منطقه ای بنام اپی فیز موجود است که هنوز استخوانی نشده و از جنس غضروف است. این بخش مولد با تکثیر سلولی موجب افزایش قد استخوانها می شود و در انتهای سنین بلوغ ، این بخش استخوانی شده و در این مرحله رشد قدی فرد متوقف می شود ، لذا قد فرد بلندتر نخواهد شد.

در بدن ، هورمونی به نام هورمون رشد موجود است که در سنین کودکی و نوجوانی تکثیر سلولی ، در این مناطق غضروفی را تحریک و موجب افزایش استخوان سازی می شود. استخوان سازی تا پایان سنین بلوغ ، ادامه دارد یعنی تا اوایل 20 سالگی هنوز امکان افزایش قد وجود دارد.

یکی از عوامل تاثیرگذار بر رشد قدی تغذیه است . ژاپنی ها توانسته اند با تغذیه سالم ، متوسط قد جوانانشان را افزایش دهند. در میان مواد مغذی مصرف به اندازه ی پروتئین ها و املاح بسیار اهمیت دارد. یک نوجوان باید پروتئین مورد نیازش را هر روز و به خصوص چند مرحله در طول روز دریافت کند. بهتر است پروتئین مصرفی از منابع پروتئین حیوانی باشد مثل گوشت گوسفند و گاو ، مرغ و ماهی ، تخم مرغ و شیر. در میان املاحی که برای رشد قدی لازم اند کلسیم ، فسفر ، منیزیم ، روی و فلوئور از اهمیت ویژه برخوردار هستند. منابع کلسیم: لبنیات مثل شیر ، ماست ، پنیر خامه و بستنی است . فسفر و منیزیم در گوشت و دیگر منابع پروتئین و حبوبات فراوان است. فلوئور نیز در آب موجود است و آب مصرفی بایستی محتوی ppm 1 فلوئور باشد.

تحقیقات اخیر ، اذعان می دارد که مصرف " روی " به مقدار کافی موجب رشد قدی مناسب خواهد شد ، در خاورمیانه و خصوصاً ایران مصرف کم روی موجب کوتاه قدی و قدرت جنسی پایین مردان جوان می شود. به علاوه با کمبود روی سطح توانایی های مغزی و ایمنی بدن پائین آمده و ابتلا به بیماریهای مسری زیاد تر رخ می دهد.

توصیه متخصصان تغذیه برای نوجوانان ، مصرف روزانه 150 گرم گوشت ، نصف تا 1 لیوان حبوبات پخته ، 2 تا 3 لیوان شیر و لبنیات دیگر به همراه سبزیجات فراوان است.

نوجوانانی که در سنین رشد هستند و افزایش قد خوبی ندارند می توانند با مصرف مکمل ویتامینها و املاح ، طبق دستور و مصرف هفتگی آهن ، رشد قدی شان را بهبود بخشند. پس توصیه می شد کسانی که می خواهند قد بلند تری داشته باشند هفته ای یکبار جگر و دو بار غذای دریایی میل کنند و هر روز چند عدد ، بادام ، بادام زمینی و گردو بخورند .

غذاهای دریایی مثل ماهی ، میگو ، جگر و دانه های روغنی حاوی املاح زیادی هستند و فوائد بسیاری برای نوجوانان دارند.

پس توصیه می شود کسانی که می خواهند قد بلندتری داشته باشند هفته ای 1 مرتبه جگر و 2 مرتبه غذای دریایی میل کنند و هر روز چند عدد بادام و بادام زمینی و گردو بخورند .

یک نکته بسیارمهم در افزایش قد ، انجام فعالیت های ورزشی است . هر چه تحرک ما بیشتر باشد گردش املاح استخوانی بیشتر خواهد بود و این مساله به رشد قدی کمک خواهد کرد. ورزشهایی مثل بسکتبال ، والیبال ، شنا ، بدمینتون و تنیس برای کمک به افزایش قد بسیار مفید اند.

در دهه ی اخیر با انجام عملی بر روی افراد کوتاه قد ، به طور مصنوعی طول استخوانهای درازشان را افزایش می دهند ، بدین ترتیب که استخوانهای پا را شکسته و محل شکستگی را به پوششی از جنس استیل متصل می کنند .


در نهایت بهتر است با تامین رژیم غذایی مناسب و با تشویق آنها به فعالیت بیشتر زمینه رشد قدی نوجوانان را فراهم سازیم.


شنبه 89 اردیبهشت 11
شنبه 89 اردیبهشت 11 | نظرات شما ()

ماسک های زیبایی و تاثیر آنها بر پوست(پرنسس زیبایی)

- ماسک سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ را با همان مقدار الکل طبی (الکل سفید) مخلوط کنید و آن را با نوک انگشتان خود بردارید و روی پوست بگذارید و ماساژ دهید. روش ماساژ باید از پایین به بالا و از سمت راست به چپ و چپ به راست باشد.

سپس کمی صبر کنید تا ماسک خشک شود و بیست دقیقه بعد بشویید.این ماسک نیز برای رفع چین و چروک صورت مناسب است.


- ماسک هلو

برای تهیه این ماسک کافی است سه یا چهار هلوی تازه را بشویید و هسته آنها را خارج کنید. (لازم نیست پوست هلوها را بکنید.) هلوها را له کنید و با یک زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم کاملاً مخلوط کنید و بر روی پوست صورت بمالید و بیست دقیقه بعد آن را با آب سرد یا پنبه آغشته به گلاب پاک کنید.این ماسک در رفع خشکی پوست و ایجاد طراوت و تازگی و جلوگیری از چروک صورت بسیار مؤثر است.



- ماسک لیموترش

این ماسک برای پوست های خشک مفید است. برای تهیه این ماسک، آب یک لیموترش تازه را بگیرید و با یک زرده تخم مرغ و چند قطره روغن بادام یا آفتابگردان مخلوط کنید و بر روی پوست بمالید و ماساژ دهید و پانزده دقیقه بعد آن را بشویید.


- ماسک گلابی 

این ماسک برای پوست های چرب بسیار مفید است . استفاده از این ماسک را به افرادی که منافذ پوستی آنها واضح و نازیبا شده توصیه می کنیم. برای تهیه آن کافی است که یک گلابی رسیده را خرد کنید و بر روی پوست صورت بمالید و بیست دقیقه ی بعد آن را با آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک کنید.

هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد. می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد.


مراقبت از پوست دست

- جهت نرم کردن پوست دست، مقدار برابر گلیسیرین و گلاب را مخلوط کرده و به کار برید.

- جهت نرم و سفید کردن دست، مقداری عسل و آب لیموترش را مخلوط نموده به مدت پانزده تا بیست دقیقه روی دست ها بمالید و سپس بشویید.


- جهت نرم کردن دست های زبر و خشن ، دو عدد زرده تخم مرغ را با دو قاشق چایخوری روغن بادام شیرین به همراه بیست و پنج گرم گلاب و بیست و شش قطره تنتور ساده بنژوان مخلوط کرده و دست ها را آغشته نمایید و با یک دستکش نخی بپوشانید و پس از چند ساعت بشویید. (یک تا دو بار در ماه)

- جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد.

با تشکر فراوان وب سایت تخصصی زیبایی ( پرنسس زیبایی) ???



شنبه 89 اردیبهشت 11
شنبه 89 اردیبهشت 11 | نظرات شما ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

مدیر وبلاگ : دکتر دنیا نکوهش[45]
نویسندگان وبلاگ :
مقصر (@)[0]


وبلاگ پرنسس زیبایی برای آن دسته که می خواهند زیبا باشند البته این وبلاگ مخصوص نوجوانان و نوجوانان زیبای ایرانی می باشد -زیبایی رویا نیست بلکه یک حقیقیت است را رسیدن به حقیقت تلاش برای دست یافتن به آن حقیقت می باشد این شعار وب سایت پرنسس زیبایی می باشد و برای تحقق آن (زیبایی) تلاش می کنیم با ما همراه باشید ایده ای نو در زیبایی شما داریم
p.zibaei@yahoo.com

منوی اصلی

صفحه ی نخست
ایمیل مدیر
پروفایل مدیر

موضوعات

لینک دوستان

عاشق آسمونی
عاشقان
اگه باحالی بیاتو
قلم
...من هم یک روز بچه بودم
(( همیشه با تو ))
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
همنشین
دل نوشته ها
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
عشق سرخ من
نگاهی به اسم او
مطالب خواندنی
موعود هادی
فریادی به وسعت تمام سکوت هایم...
سکوت خیس
*پرواز روح*
آدینه های سرخ
چم مهر
افطار
سروده های مذهبی منتظر
.::نهان خانه ی دل::.
بی عشق!!!
پرواز تا یکی شدن
شاعرانه
مکتب قرآن و عترت
★رنگـــین کمـــون★
صندلی داغ پارسی بلاگ
سیب خیال
مهر بر لب زده
پژواک
****شهرستان بجنورد****
شب و تنهایی عشق
rose red
آقاشیر
زبان انگلیسی راهنمایی
سروش دل
آوای قلبها...
امام مهدی (عج)
کلبه عشق
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
جاده خاطره ها
پرنده مهاجر
.: شهر عشق :.
بوی سیب
جاده مه گرفته
طریق یار
پاتوق دوستان
دلشکسته روزگار
همه چیز
شهدایاران حقیقی مهدی
ستاره سهیل

اصل 110، اصل ولایت فقیه (ولایت نیوز)
گلبرگ
روستای زیارتی وسیاحتی آبینه(آبنیه)باخرز
«نجوای شبانه»
شبستان
►▌ علوم و معارف اسلامی ▌ ◄
برادران شهید هاشمی
یامهدی
من الغریب الی الحبیب
نور
توشه آخرت
سرسپرده
جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار، شعر خنده دار
راه فضیلت
مادر
نامه ای در راه عشق
ثقلین
جوان امروزی
نه/ دی/ هشتاد و هشت
محبت
مطالب جدیدوخفن اونجوری18+|جدید93|جدیداونجوری
بشکاف
سالار نیوز خسروشهر
نگاه نو
یک نفس عمیــــــــــق
این نجوای شبانه من است
asheghe tanha
به سوی پرتگاه -- اینجا آخرالزمان
سرود عرش
رویابین
نجوای عاشقانه
دهکده ی عکس
طلبه های ونوسی
نوری چایی_بیجار
هیئت
هر چی تو بخوای
پرواز تا اوج
باصری
نوستالوژی دل ....
من و افکارم
روستای چاهک
دانلود و نقد کتاب
y divouneh
چشم انتظار
ناجی
شقایق
و خدایی که در این نزدیکیست
عدالت جویان نسل بیدار
در حسرت شهادت
اخبار دنیای عشق
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی
بازار مجازی سایت تجارت الکترونیک من
خورجین عشق
کوله پشتــــــــــ///ـــــــــــی
مذهبی-سیاسی-فرهنگی
صدای آشنا و دل امیدوار
در پناه آسمون
بر و بچه های ارزشی
فاو.سرزمین رهایی
دختر تنها
زازران
Sea of Love
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
فقط خدا
مذهب عشق
گروه فرهنگی اهل البیت(علیهم السلام) دستگرد برخوار
در جستجوی حکمت
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
اسکی روی نور
عشق یعنی زندگی
زازران همراه اخر
روان شناسی کودک
آسمان آبی
شش گوشه
ترانه
آرامش ابدی
قلب ِ اروند
درد دلای سبیکه ودوستاش
ناگفته های آبجی کوچیکه
زازران
برای خودم
عاشق دلباخته
پری دریایی
حیاتی تازه
عشق من
ارتش سرخ مهدی(عج)
ESPERANCE
هامون و تفتان
صبح دیگری در راه است ....
شب مهتابی
جوانان بیجار
Hovel Love
صدفم همیشه با من بمان
رویاهای یک معلم
زیباترین خنده در غروب یک روز پاییزی
یک مشت آفتاب
با ولایت تا شهادت به امید ظهور
فرشته سیاهپوش
دولت جاویدیافت هرکه نکونام زیست
.: زاطی گرافیک :.
کشکول
لبخند خدا
فقط برای تو
دلنوشته های من
پنجره ای رو به خاطرات...
خاطرات من
فریاد بی صدا
انا مجنون الحسین
پله پله تا خدا
سرزمین انتظار
شمیم انتظار
غسالخانه
روبان اصفهانی(اموزش رایگان قدم به قدم هنرهای دستی باعکس)
مریم
جهان نامرئی جن
..::مقالات روز-ترفند-اس ام اس::..
تسنیم
mled.parsiblog.com......for you
باران بی امان
آزادی افکار
هنری
حرفهای دوست داشتنی
این راه بی نهایت
آهای یه نفر تو این جزیره تنهاست
امام خامنه ای
مطالب متفرقه
وبلاگ رسمی فاطیما بهارمست
پاتوق
عاشقان ولایت
...محض یار مهربانم
روانشناسی _ مطالب جالب
شرکت نمین فیلتر
nafas
به تماشا سوگند و به آغاز ،‏کلام ...
.: بادکنک سبز :.
. . . آنگه که دلم لرزید
راه آسمان کجاست؟
دوست بدار*سخت بکوش *عاشق بمان *جوان بمیر
به نام خدا
افکارسادات افغانستان
کبوترانه
وبلاگ سید ابوالفضل احمدی بلخابی
صفاسیتی
دوکوهه
طوفان در پرانتز - نرم افزار
هسته ای
اجتماعی
مطالب جالب
آســــــمــونـــی بــاش
روانشناسی
ساحل
پاتوق
مقالات اختلالات رفتاری و روانی...
میعادگاه
عکس و بس
پژوهشگر جوان
آیه های دلتنگی
بی تاب
اردبیل شهری برای همه
.: حرف دل :.
مرد جوان
مریم خالدی از قم جمکران
یا امیر المؤمنین
گوی و میدان
سیب سرخ انتظار
آقا جون سلام
دل بارانی
نسیم شبنم
در فراق گل نرگس
اینجا چراغ قرمز ندارد
سایبان
زیبایی ها
مدیریت موفق
موقتاً بدون نام
باران
هتل دانلود
ممر خانم
طبیعت زیبایی بهشهر
من و یک نفر دیگر ...

معماری وشهر سازی
سوته دلان
دختری از جنس باران
دخترک کوچک تنها
زندگی!!!!!!
بحث آزاد
موعود پرواز نیلوفرعاشق

تمنا
رویای معین
دوست خدا
هله
ترنج
سوز و گداز
وروجک...
کوچولو
شادی(زمزمه های دلتنگی)
یکی مثل تو
گلدختر
وبلاگ شخصی رهبر بختیاری
علمی
بینا
می گویند دیوانه ایم
دوستت دارم
دختر غریب
یاداشت های یک مادر
به نام او
رنگارنگ
دهکده مجازی مشاوره و روان شناسی خانواده
پیچیدگی سکوت
فراغت
دچار
ice boys
مناطق عملیاتی جبهه جنوب
آخرین خبرها last news
شاعره
متولد ماه دی
فریاد بیصدا
دنیای امروز
پایگاه علامه بهلول گناباد
جهان تهی
ــــــــــ
اریا دانلود
مهندس پرنیان
دنیای شیرین وب
دنیای شیرین وب

مطالب اخیر

علت اصلی افزایش شهوت در دخترها و پسرها
هشدار جدی به خانواده ها ! فروپاشی مدرنیته
پاسخ جالب به یک پرسش درباره غیبت امام زمان (عج)
کم تر دروغ بگوییم تا زودتر پیشرفت کنیم - جالبه!
در زندگی زناشویی همسرم زیاد زخم زبان و طعنه می زند .چه کنم؟
عزت نفس را بهتر بشناسیم!
چهل حدیث زیبا در مورد ازدواج
زیبایی و سلامت ناخن ها
قوانین شونه کردن مو
آیا دوست دارید پرنسس زیبایی شوید؟
داروهای گیاهی راه ترک استمناء جوانان!
توصیه هایی قبل از بارداری برای داشتن فرزند ایده آل
زیارت یا سیاحت در حرم امام رضا؟ خاطره ای از مشهد مقدس
خودارضایی را با روش های علمی برای همیشه ترک کنید
تربیت جنسی فرزندتان را جدی بگیرید
[همه عناوین(41)][عناوین آرشیوشده]

آرشیو مطالب

اردیبهشت 1389

آمار وبلاگ

بازدید امروز: 9 نفر
بازدید دیروز: 26 نفر
بازدید کل: 839648 نفر

عضویت در خبرنامه

 

امکانات جانبی

 RSS 

For: Zibaei-Dr-Nekoohesh