• وبلاگ : پرنسس زيبايي
  • يادداشت : دلايلي مبني بر عدم پوشش جوراب و لباس نازك
  • نظرات : 40 خصوصي ، 375 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    21   22   23   24   25      >
     
    + ناشناس 
    سلام
    شايد تخصص من زيبايي باشد اما دروس عمومي پزشكي را كه خوانده ام !
    دکتر عزيز من هم همين رو گفتم ! گفتم نگيد من هم روانشناسي عمومي پاس کردم ! اين در تخصص شما نيست !
    بنده بسيار بيشتر از شما درس خواندم پس با يک آدم بيسواد طرف نيستيد.(هيج قصد توهين يا غرور کاذب ندارم سوءتفاهم نشود)
    من در صحبت هاي خودم توهين نکردم اما نيش و کنايه زدم
    شما لينکي براي من فرستاديد را ديدم و مطالعه کردم اما انگار شما متوجه منظور من نشده ايد ؟ من موافق اين عمل نبودم و فقط متذکر اين شدم که نزديکي با همسر هم همين به طور مداوم همين اثر را دارد و اين که اين عمل بيشتر براي نوجوان هاي ما اتفاق ميافته تا جوانان ! و چون خودارضايي تکيه گاه رواني ندارد پس يکسري عوارض رواني براي نوجوانان به همراه دارد نوعي وسواس وخارش ذهني.
    مطالبي که من از باب انحرافات جنسي گفتم کاملا درست هستن.
    نکنه اخر اينکه هر کس در ذهن خود خداي مخصوص به روحيات خويش ميسازه خداي ذهني من با مسلما متفاوته اما از اصل و بنيان يکي. (نميخوام وارد فلسفه بشم)
    و اينکه من از پيامبر بيشتر ميفهمم فکر بلي ! چون او (از نظر ديگران) سواد نداشت اما من دارم حکمت به او وحي ميشد و من پيداش ميکنم.هرچند من از عرفان هيچ نميدونم پس اين مقايسه بي معناست.بعني من نميتونم خودمو با رسول مقايسه کنم ايشان هم با من !
    شايد دليل بسياري از عقب ماندگي هاي ما به خاطر همين رفتار هاست، مطمئن باشيد خود رسول اگر زنده بودند با ابن حرف شما که آبا من بيشتر ميفهمم يا ايشان برخورد ميکردند.چرا که ايشان هميشه مخالف خودبزرگ بيني و تعريف هاي بيجا بودند .
    و شما از ان دست پزشکاني هستيد که اول به سراغ دين ميرويد بعد علم و سعي داريد علم رو با دين منطبق کنيد! اگر دين کامل باشد نيازي به اثبات علم با دين نيست ،يعني اگه علم هرچه شد دين هم همون رو ميگويد !(نميدونم منظورم تونستم برسونم يا نه )
    در آخر يک داستان کوتاه جالب ميگم:
    ميگويند روزي شخصي از پزشک کافري پرسيد آن چه سريس که در ديار اسلام سراي تو از فلان طبيب مسلمان بسي شلوغ تر است ؟ طبيب گفت : زيرا او اول دين ميپرسد بعد درد من اول درد ميپرسم بعد دين !

    خوشحالم که مطلب من رو مطالعه کرديد. اميدوارم به دنبال آن حرف هايي که از باب انحراف جنسي زدم رو خوب بگيريد و هر روز دودوک دستتون نگيريد که فلا ن چيز را نپوشيد فلان چيز بپوشيد.
    پاسخ

    با عرض سلامبه دليل مشغله کاري حال جواب نظر دوباره شما را پاسخ مي دهم خدا را شکر که ضررهاي خودارضايي را قبول کرديد ، خودارضايي جوانان ما با نزديکي همسر کاملا فرق دارد نوجوانان ما بيشتر خودارضايي را از اوايل سن بلوغ شروع مي کنند تا سن 17 تا 20 سالگي (معمول) که اين ضربه فراواني چه از نظر روحي و رواني و جسمي که اين سن بيشتر سن رشدونمو جوانان مي باشد و مشکلات فراواني را برايشان ايجاد مي کند در مورد همسر : ما اگر نوجوان خودمان را دوست داريم بهتر است از ابتداي دوران بلوغ به صورت غير مستقيم نکته هايي در باب خودارضايي برايشان متذکر شويم - در هر چيزي بايد تعادل برقرار شود مثل آميزش با همسر در سن معمول ازدواج بدن ديگر رشد لازم خود را نموده است و شايد کمتر به اين ماده نيازمند باشد پس ضررهاي آن به مراتب خيلي کمتر از دوران جواني است و بنده تاسف مي خورم که شما بدون هيچ گونه آگاهي در مورد چيزهايي که نمي دانيد داريد بحث مي کنيد هرچند مي دانم بحث در اين مورد با شما کاملا بي فايده است - در مورد پيامبر گرامي اسلام بايد به شما بگويم: اين منبع علم و دانايي هستند و لياقت آن را داشته اند که صاحب تمام علم ها باشند امروزه پزشکي مدرن به احاديث پزشکي پيامبر رسيده است چه بسا علمي را که من کسب کرده ام به کمک خداوند متعال بوده است و من فقط يک وسيله هستم . در مورد اينکه گفتيد اگر پيامبر گرامي اسلام اينجا بودند حرف هاي شما را تاييد نمي کردند بايد بگويم از زبان ايشان حرفي را متذکر نشويد که از زبان ائمه حرف بيجا گفتن حرام است (البته اگر به مسائل ديني پايبند هستيد) - در مورد داستان کوتاه شما من اصلا قبول ندارم زيرا بدون منبع و کاملا پوچ مي باشد اميدوارم آقاي ناشناس ديگر هيچ نظر پوچ و بدون محتوايي براي اين وبلاگ نفرستيد چون من اصلا وقت جواب دادن اين نظريات را ندارم فکر نمي کردم فلسفه انسان را بي دين کند -اين نکته را هم از من يادگاري داشته باشين: انسان بدون دين عريان است و فقط دين مي تواند آن را به پوشاند که آن هم اسلام است - موفق باشيد
    درود بر تمام کساني که با رعايت حجاب و حيا روي حضرت زهرا س را سفيد مي کنند...
    + ناشناس 


    Wow aweome !!!

    جالبه! اول سلام !
    خوب اين همه به هم بافتينو بافتينو بافتبن ... که يادتون رفت گره کوک کجا بود.
    1. دکتر عزيز تا آنجايي که من ديدم شما متخصص زيبايي هستين پس بحث در اين موارد در حوزه تخصص شما نيست !(حتي اگه بگيد شما هم واحد هاي روانپزشکي پاس کرديد )
    2. چرا حرف هاي بي ربط ميزنيد ؟ انحراف جنسي نوع خاصي از روابط جنسي که همه به خاطر ترجمه ناصحيح فکر ميکنن انحراف بده !!!
    3. خوب حالامن براي شما يک سري چيز هارو روشن ميکنم که به اميد خداي خودتون بعد از خوندن اين از خونه هم بيرون نياين !!!!
    فتيش يا فيتيشاسم يک نوع رابطه جنسي بدون تماس الات جنسي. فيتيش قدمت تاريخي 1000 ساله داره و حرف امروز و ديروز نيست.
    و برحسب مناطق ،آداب و رسوم متفاوت هستش.
    خوب تا اينجا عمومي بود ،
    طبق آمار هاي غير رسمي ميتوان ديد در گشور هاي اسلامي به اين نکات فيتيش ورزيده ميشه :
    چادر-دستکش-ساق دست-جورابه هاي نازک-جوراب هاي اسپرت-چکمه-صندل-پا-موهاي بلند پشت سر-عينک افتابي و ...
    هرچند :پا و جوراب و کفش ها از رايجترين نوع اين فيتيش در دنيا هستن اما در کشور هاي اسلامي هم جز بالاترين درصد فيتيش قرار دارد.
    نکته ديگري که خيلي ها حتي به اون فکر هم نميکنن تحريک بيشتر بسياري از مردان با حجاب بيشتر زنان است ! از دلايل اين امر ابراز علايق آن ميان جوانان مصري،ايراني،ترکي،اماراتي در سايت هاي پ-و-ر-ن ميباشد.
    فکر اين ها براي افکار هاي پوچ شما دکتر عزيز کافي باشه ؟
    نکته آخرم خودارضايي بر روي بدن هيچ تاثيري نميذاره اين تفکر پوچ شماست.
    دوستان بايد بدونن که تمامي اثرات خودارضايي مانند نزديکي با همسر مانند : خستگي شديد ،خواب آلودگي، تشنگي،منگي و....
    زياده روي در هر يک اثرات بدي به دنبال داره.
    در چند جا هم خونده بودم خودارضايي باعث پيري و شکستکي فرد و چروک پوست ميشه . بايد به اساتيد و پروفسورهاي عزيز بگم که نزديکي هم همين عوارض رو در دراز مدت داره مانند خودارضايي براي همين سکسلوژيست ها نزديکي بيش از 3 بار در هفته رو توصيه نميکنن. و اينکه کسي بخواد اين کار رو ترک کنه کاملا دليل شخصي داره و به عقايد و تفکرات اون شخص برميگرده.
    اميدوارم يکم وجدان خودتون صداتون کنه تا اين چرنديات رو به عنوان پزشک اين آب و خاک به خورد مردم نديد.
    پاسخ

    به نام خالق زيبايي ها ناشناس عزيز سلام نكاتي را در مطالب شما متذكر مي شوم شايد تخصص من زيبايي باشد اما دروس عمومي پزشكي را كه خوانده ام و شما همين بس كه هيچ سر رشته اي متاسفانه نداريد و مطالب من نشانه تحقيقات اينجانب و مريض هايي كه به علات خود ارضايي تمام خلاقيت هاي ذهني و زيبايي خود را از دست داده اند از اينكه فرموديد خداي خودتون بسيار نگران ناراحت شدم خداي من آن خداي يكتا و مهرباني است كه با نامهرباني عده اي باز هم از او روي بر نمي گرداند بنده سعي كرده ام تمامي مطالب خودم را از احاديث ائمه بزرگوار بياورم شما فكر مي كنيد از پيامبر عزيز ما بيشتر مي فهميد كه مي گويد خودارضا كننده ملعون است در مورد نگاه كه مطالب بسيار است و به دليل كمبود وقت اين را به خودتون واگذار مي كنم تا در اين مورد كمي تحقيق كنيد و در آخر بهتر بود در نظر خودتون كمي ادب را هم رعايت مي كرديد - در صورتي كه وقت كرديد لينك زير را مطالعه بفرماييدhttp://porseman.org/showarticle.aspx?id=259
    کاربر گرامي
    در تاريخ يكشنبه 13 آذر 90 نوشته (پوشش جوراب و لباس نازك) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. موفق باشيد.
     <    <<    21   22   23   24   25      >