• وبلاگ : پرنسس زيبايي
  • يادداشت : دلايلي مبني بر عدم پوشش جوراب و لباس نازك
  • نظرات : 40 خصوصي ، 375 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + منتظر المهدي 

    اين رو همه بخونن:

    زندگي يعني چه؟1-کودکي و بازي2-مدرسه و دانشگاه3-ازدواج و نميدونم زيبا ترين زن و بهترين بچه وغيره و بعد پيري و مرگ-آيا غير از اينه؟که بعدش چي بشه؟آيا اين زندگي با زندگي گوسفندان تفاوتي داره؟

    هرکس امام زمانش را نشناسد به مرگ زمان جاهليت مرده.امام حسين(ع)هم امام زمان خودش بود.بعضي ها ميگن اگه ما اون زمان بوديم ميرفتيم دفاع ميکرديم و همچنين به عزاداري ها ميان و خودشون رو شيعه ميدونن غافل از اين که مهدي هم امام حسين اين زمان و مظلوم تر از امام حسين.

    صفات حضرت:در روايات آمده پيامبر اکرم زره خودش را به تن ديگر ائمه کرد و زره بزرگ آمد ولي فرمود اين زره به تن قائم طوري مي آيد که انگار به هم بافته شده چنين هم هست.و روايتي هم هست که اگر قائم بخواهد ميتواند با دستش درخت تنومندي را از ريشه بکند.وزيباترين انسان است.واقعا نوکري آقا افتخار نيست؟

    به من جواب نده خودت به خودت بگو که از ديروز چقدر به فکر آقا بودي؟آقا کجايي از من راضي هستي؟نيستي؟

    الان هم شمر زمان امام حسين داريم و اگر آقا بياد به جنگ با ايشان خواهند رفت و فکر نکنم شماها که هرروز خود ارضايي ميکنيد حتي رو پاهاتون بند نيستيد کاري از پيش ببريد.من با قدرت تمام به حمايت از آقا ميرم.شما هم بريد جوراباتونو بليسيد

    حالا اگر از خواب جهل بيدار شديد که شديد.اگه هم نخواستيد به زور که نميشه کسي رو مجبور کرد؟به خوزاعبلاتتون ادامه بدين.

    ديگه به اين سايت نميام حس ميکنم دارم به گوش خر آيه ميخونم.معلومه که جفتک ميندازه.اگر هم از حرفهام کسي دلخور شده اميدوارم حلال کنه.هر چه کني به خود کني.

    يا صاحب الزمان ادرکني