• وبلاگ : پرنسس زيبايي
  • يادداشت : دلايلي مبني بر عدم پوشش جوراب و لباس نازك
  • نظرات : 40 خصوصي ، 375 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + منتظر المهدي 

    آقاي علي نظر دادي پس نظر منم بخون:

    اولا من با هيچ کس دشمن نيستم و همه برام مثل خواهر و برادر ميمونند.خدا با عظمتش وقتي شيطان به حرفش گوش نکرد و غرور و تکبر کرد(من برترم و از اين حرفا...)خدا تردش کردوخداوند قهار و بزرگ و غرور و عظمت شايسته ي کسي جز او نيست چون کسي رو له يا تحقير نميکنه.خداوند سجده کردن داره.ديگه موزه نگيريد.منم انساني هستم مثل شماها و هيچ برتري و مزيتي با شماها ندارم.

    شما ها حقيقت را ميبينيد اما باور نميکنيد.

    مينگريد اما نميبينيد.

    ميشنويد اما درک نميکنيد.

    مثالي ميزنم:مشتي دانه گندم داريم ودانه ها همانند کلام خداست.

    1-کمي در گذرگاه ميريزيم.دانه هاي که در گذرگاه مي افتد همانند کساني است که چون کلام را ميشنوند فورا ابليس آمده و کلام را از دلهايشان ميربايد تا مبادا ايمان آورده و نجات يابند.

    2-کمي در خارها ميريزيم.دانه هايي که در خارها مي افتند همانند کساني هستند که ميشنوند اما انديشه ي روزگار و دولت و لذات دنيوي آنها را احاطه و خفه مينمايد.و هيچدانهبه کمال نميرسد.

    اماانچه در زمين نيکو واقع گردد همانند کساني است که کلام را به دل راست و نيکو شنيده و آن را نگاه ميدارندو با صبر ثمر به بار مي آورند و رستگار ميشوند.

    مگه عمرمون چقدره؟70سال.وقتي بچه در شکم مادره9ماه براش زمان زيادي ي و واسه خودش دنيايي داره و وقتي زمان بيرون آمدن ميرسه گريه ميکنه و دل کندن براش سخته اگه بدونه دنياي بيرون چطوره خواهد خنديدو شماها هم عمرتون رو مثل باتري تصور کنيد از 70درصد چقدر مونده؟کاري کنيد وقتي عجل رسيد محزون نباشيد و با ياد خدا آرام شويد به شرطي که گناه نکرده و رويي براي صدا کردن خدا و امامان و پسر ام البنين حضرت عباس که عشق است داشته باشيد و لبيک خواهيد شنيد.کمي زياد حرفيدم اما جاي تفکر و بحث دارد.

    ياصاحب الزمان ادرکني