• وبلاگ : پرنسس زيبايي
  • يادداشت : دلايلي مبني بر عدم پوشش جوراب و لباس نازك
  • نظرات : 40 خصوصي ، 375 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    16   17   18   19   20    >>    >
     
    + منتظر المهدي 

    آقاي علي نظر دادي پس نظر منم بخون:

    اولا من با هيچ کس دشمن نيستم و همه برام مثل خواهر و برادر ميمونند.خدا با عظمتش وقتي شيطان به حرفش گوش نکرد و غرور و تکبر کرد(من برترم و از اين حرفا...)خدا تردش کردوخداوند قهار و بزرگ و غرور و عظمت شايسته ي کسي جز او نيست چون کسي رو له يا تحقير نميکنه.خداوند سجده کردن داره.ديگه موزه نگيريد.منم انساني هستم مثل شماها و هيچ برتري و مزيتي با شماها ندارم.

    شما ها حقيقت را ميبينيد اما باور نميکنيد.

    مينگريد اما نميبينيد.

    ميشنويد اما درک نميکنيد.

    مثالي ميزنم:مشتي دانه گندم داريم ودانه ها همانند کلام خداست.

    1-کمي در گذرگاه ميريزيم.دانه هاي که در گذرگاه مي افتد همانند کساني است که چون کلام را ميشنوند فورا ابليس آمده و کلام را از دلهايشان ميربايد تا مبادا ايمان آورده و نجات يابند.

    2-کمي در خارها ميريزيم.دانه هايي که در خارها مي افتند همانند کساني هستند که ميشنوند اما انديشه ي روزگار و دولت و لذات دنيوي آنها را احاطه و خفه مينمايد.و هيچدانهبه کمال نميرسد.

    اماانچه در زمين نيکو واقع گردد همانند کساني است که کلام را به دل راست و نيکو شنيده و آن را نگاه ميدارندو با صبر ثمر به بار مي آورند و رستگار ميشوند.

    مگه عمرمون چقدره؟70سال.وقتي بچه در شکم مادره9ماه براش زمان زيادي ي و واسه خودش دنيايي داره و وقتي زمان بيرون آمدن ميرسه گريه ميکنه و دل کندن براش سخته اگه بدونه دنياي بيرون چطوره خواهد خنديدو شماها هم عمرتون رو مثل باتري تصور کنيد از 70درصد چقدر مونده؟کاري کنيد وقتي عجل رسيد محزون نباشيد و با ياد خدا آرام شويد به شرطي که گناه نکرده و رويي براي صدا کردن خدا و امامان و پسر ام البنين حضرت عباس که عشق است داشته باشيد و لبيک خواهيد شنيد.کمي زياد حرفيدم اما جاي تفکر و بحث دارد.

    ياصاحب الزمان ادرکني

    + علي 
    جناب منتظر شما نميتونيد هر طوري که ميخواين با ديگران صحبت کني چون هرکسي واسه خودش شخصيتي داره شما فک کردي کي هستي که اينطوري حرف ميزني شايد اون کسي که شما باهاش اينطوري حرف ميزني پيش خدا مقرب تر باشه و با اين حرفات فقط مارو از خدا و مولامون صاحب زمان دور ميکني پس بس کن وانقد حرفاي مفت نزن اگه ميخواي امر به معروف کني بايد از راهش وارد بشي تو که راهشو بلد نيستي غلط ميکني که امر به معروف ميکني
    + جوراب دوست 


    خانوماي عزيز من نوکرتونم پابوستونم جورا بدين لدفا

    عرقه پا بدين ايميل gmail بدين فداي پاهاي خوش عطرتون

    + منتظر المهدي 

    جوراب دوست:

    راستش اشتباه از من بود.هرکاري دوست داشتي بکن عزيزم.

    خلايق هر چه لايق و خدانگه دار.

    + جوراب دوست 
    ارمان راس ميگه
    خانوما خدمتگذار ميخواين ايميل يا جي ميل بدين
    فداي پاهاي خوش عطرتون قربونه جوراباتون
    + جوراب دوست 
    منتظر :

    همه اينايي که گفتي من فولم حاجي برو يه جاي ديگه تبليغ کن
    به قوله امير تتلو:
    بزا تو حاله خودم باشم منو جوراباشم
    + آرمان 


    خانوما چرا مي ترسيد ايميل بديد؟

    خدا واستون خواسته نوکر دربست داشته باشيد چي از اين لذت بخش تر؟ هر خانمي که دوست داره ملکه باشه هرچه سريع تر ايميل بده. اگه نديد قهر ميکنما

    arman.delaram93@gmail.com

    + منتظر المهدي 

    جوراب دوست عزيز اين رو بخون:نفس هر کس اژدهاي درونشه.اگه بيدارش کنيد يا تحريکش کنيد بدون ترحم آدم رو نابود ميکنه.حالا چطور نابود ميکنه؟با هربار که خودارضايي ميکنيد انرژي بدن و قدرتتون از بين ميره.اول از ضعف چشم ها شروع ميشه تا الي آخر.البته من خيلي رعايت ميکنم و چشمام فول اچ ديه.منم دلم لک زده واسه اون کار ولي به چه قيمتي؟منم ي جوونم مثل خودت و به اين مسائل خيلي علاقه دارم ولي عوارضش خطرناکه.

    حالا خود داني.به زور نميشه کسي رو نهي کرد.من فقط تذکر دادم که شايد مفيد به فايده بوده باشد.دقيقا مثل اين ميمونه که بگي نوشابه ضرر داره و طرف مقابل بگه آخه لذيذه؟به چه قيمتي؟شما ناخونتون رو توي ليوان نوشابه بندازيد بعد نيم ساعت نابود ميشه حالا فکر ميکنيد با معده که گوشت نازکه چيکار ميکنه؟

    + جوراب دوست 
    منتظر اينم بگم
    من خودمم مذهبي هستم نمازمم ميخونم
    ولي نميتونم جوراب رو ترک کنم
    خانوما عرقه پا لدفا
    + جوراب دوست 
    منتظر جونه ما برو پي کارت حاجي
    من نميدونم تو که اينقد مذهبي هستي چرا اومدي اينجا
    بزا ما تو حاله خودمون باشيم
    خانوماي عزيز يه جورابه خيسه عرق لطفا بدين تا باهاش نفس بکشم
    + منتظر المهدي 

    اين رو همه بخونن:

    زندگي يعني چه؟1-کودکي و بازي2-مدرسه و دانشگاه3-ازدواج و نميدونم زيبا ترين زن و بهترين بچه وغيره و بعد پيري و مرگ-آيا غير از اينه؟که بعدش چي بشه؟آيا اين زندگي با زندگي گوسفندان تفاوتي داره؟

    هرکس امام زمانش را نشناسد به مرگ زمان جاهليت مرده.امام حسين(ع)هم امام زمان خودش بود.بعضي ها ميگن اگه ما اون زمان بوديم ميرفتيم دفاع ميکرديم و همچنين به عزاداري ها ميان و خودشون رو شيعه ميدونن غافل از اين که مهدي هم امام حسين اين زمان و مظلوم تر از امام حسين.

    صفات حضرت:در روايات آمده پيامبر اکرم زره خودش را به تن ديگر ائمه کرد و زره بزرگ آمد ولي فرمود اين زره به تن قائم طوري مي آيد که انگار به هم بافته شده چنين هم هست.و روايتي هم هست که اگر قائم بخواهد ميتواند با دستش درخت تنومندي را از ريشه بکند.وزيباترين انسان است.واقعا نوکري آقا افتخار نيست؟

    به من جواب نده خودت به خودت بگو که از ديروز چقدر به فکر آقا بودي؟آقا کجايي از من راضي هستي؟نيستي؟

    الان هم شمر زمان امام حسين داريم و اگر آقا بياد به جنگ با ايشان خواهند رفت و فکر نکنم شماها که هرروز خود ارضايي ميکنيد حتي رو پاهاتون بند نيستيد کاري از پيش ببريد.من با قدرت تمام به حمايت از آقا ميرم.شما هم بريد جوراباتونو بليسيد

    حالا اگر از خواب جهل بيدار شديد که شديد.اگه هم نخواستيد به زور که نميشه کسي رو مجبور کرد؟به خوزاعبلاتتون ادامه بدين.

    ديگه به اين سايت نميام حس ميکنم دارم به گوش خر آيه ميخونم.معلومه که جفتک ميندازه.اگر هم از حرفهام کسي دلخور شده اميدوارم حلال کنه.هر چه کني به خود کني.

    يا صاحب الزمان ادرکني

    + منتظر المهدي 

    شايدم از اين که باعث شدم نازنين از سايت بره ناراحتي و ميسوزي که نتونستي جوراباشو بليسي؟؟؟؟خريت رو کنار بذار.همين الان هم ما داريم امتحان پس ميديم.واقعا از اين که اون کار ذليل و نکبت رو تاييد ميکني شرم نداري؟هرگز خودتو به پاي کسي ننداز و فقط در مقابل خدا سجده کن نه جوراب عرق کرده ي کثيف زنان؟خودتو ذلييل نکن.يا حق

    + منتظر المهدي 

    آقاي فتيش شناس که چند تا فش به من دادي معلومه که از بعضي حيواناتي که در لباس روحانيت هر نجاستي ميخورن ضربه خوردي-اگه فش هايي که به من دادي در من هست خدا منو ببخشه و اگه نباشه خدا از شما بگذره؟

    من از اون اوسکول ها نيستم که سرشون رو پايين ميندازند و هي صلوات غلط ميفرستند نه-من لباس ترتميز ولي نه ديگه تيشرت چسبان که بازوهام بيرون باشه و همه بهم نگاه کنند ميپوشم و قدمي کج برنداشتم و هرگز لوس بازي و مسخره بازي در نياوردم به خاطر درست بودن نوني که سر سفره خوردم.

    اولا من باهات با احترام حرف زدم و هيچ واکنشي به فش هاتون ندادم و اين از ضعف من نيست به مولا-تو جووني و ميدونم از دهنت پريد و ندانسته حرفي گفتي و از ي جايي دلت پره درسته؟

    + فتيش شناس 
    منتظر الکي ريدم به هيکل خودتو خانوادت مثل شماها مملکت را به نجاست کشيدن< راه امر ومعروف اينطوري نيست اگه خودت درست باشي مي توني ديگران را درست کني . برو گمشو نکنه منتظر فحش ناموسي از بازديد کنندها هستي...............
    + منتظر المهدي 

    يک داستاني ميگم همتون گوش کنيد.اگه بفهميد که خوبه اگه هم نفهميد همون بهتر که نفهميد چون مطلب سنگيني ي همون بهتر که نفهميد.

    ي روز حضرت محمد و علي(ع)نشسته بودند که حضرت علي به پيامبر گفت:اين جماعت رو ببين سرشون رو زير برف کردن و مشغول انجام کارهاي هيچ و پوچند و در خيال خود عمر 1000ساله دارند؟محمد فرمود:علي جان اين جماعت به غير از عده اي کور و کرند بذار واسه خودشون بچرند

     <    <<    16   17   18   19   20    >>    >